Volkswagen ID.Every1 - revolucija u elektromobilnosti
Volkswagenov ulazni električni model

- Pametan, fleksibilan i pristupačan: sportski dizajn, svestrana unutrašnjost i digitalne značajke model ID. EVERY1 atraktivnom za privatne, ali i poslovne kupce
- Uvijek ažuriran: nova softverska arhitektura omogućuje "doživotna" ažuriranja i nadogradnje proizvodnog modela
- Volkswagenov plan za budućnost: devet novih modela do 2027., uključujući četiri električna modela temeljena na novoj modularnoj platformi za električni pogon (MEB) s prednjim pogonom
Proteklog tjedna, naše kolege iz Volkswagen prodaje su boravile u Düsseldorfu na "Volkswagen Brand Experience" eventu koji je okupio trgovce, novinare i entuzijaste iz cijeloga svijeta, a s ciljem da predstavi i javnost pobliže upozna s novim modelima u gami. Tako su na "pozornicu" stali novi Tayron, atraktivni sedmosjed koji je nasljednik modela Tiguan Allspace, novi Golf GTI Clubsport, kao i ID.3 GTX i ID.Buzz GTX. O još nekim modelima koje su naše kolege imale priliku vidjeti, još ne možemo pričati, ali vam možemo reći da vas očekuje uzbudljiva budućnost s Volkswagenom.
Posebnu pozornost privukao je model kojeg nismo gore spomenuli jer je upravo on glavna tema ovog članka. To je konceptni ID.EVERY1. U doslovnom prevodu ID za sve. Kako sada model iz ID obitelji, a pri tom za sve? Trenutačno, najjeftiniji ID model u ponudi je ID.3 koji kreće od 69.939 KM, što i dalje nije toliko pristupačno za masovni prelazak na elektromobilnost. Ali, s modelom ID.EVERY1 će se sve promijeniti jer će njegova polazna cijena biti već od 20.000€, što je po trenutnom kursu 39.116 KM. Koji (nov) automobil danas možete kupiti za te novce? Svi znamo odgovor...

Nova MEB platforma - nova generacija električnih vozila s prednjim pogonom
Još jedan od faktora koji su odbijali kupce od modela ID.3 je i činjenica da je u osnovi nuđen stražnji pogon, koji, složit ćemo se, nije baš pretjerano omiljen među širokim masama i vole ga tek sportski entuzijasti. S novom MEB platformom se sve mijenja. Kao i ID. 2all i sportska verzija ID. GTI Concept1, ID. EVERY1 pripada obitelji električnih urbanih automobila. Sva tri modela temelje se na novoj modularnoj platformi za električni pogon. Zahvaljujući električnom prednjem pogonu, MEB platforma nudi revolucionarno iskorištavanje prostora i maksimalnu učinkovitost. Konceptno vozilo postiže maksimalnu brzinu od 130 km/h i pokreće ga novorazvijeni električni motor snage 70 kW (95 KS). Domet je najmanje 250 kilometara. S duljinom od 3.880 mm, ID. EVERY1 je pozicioniran između bivšeg up!-a (3.600 mm), ID. 2all (4.050 mm) i trenutnog Pola (4.074 mm). Unutra pak nudi prostor za četiri osobe i prtljažni prostor zapremine 305 litara.

Od Bube, Volkswagen omogućuje pristupačnu mobilnost
S konceptnim automobilom ID. EVERY1, njemački proizvođač automobila prikazao je osnovni, odnosno ulazni električni model. Volkswagen će lansirati serijsku izvedbu 2027. godine - s početnom cijenom od oko 20.000 eura. Godinu ranije, 2026. godine na tržištu će debitirati model ID. 2all1 po cijeni od 25.000 eura. Oba modela dio su nove obitelji električnih urbanih automobila s prednjim pogonom, a temelje se na novoj modularnoj platformi za električni pogon marke Volkswagen: MEB s prednjim pogonom.
Uzimajući u obzir da se infrastruktura punjača širi čak i u Bosni i Hercegovini, ponajviše zahvaljujući velikom trudu našeg uvoznika Porsche BH i brenda MOON, proizvodna verzija modela ID.EVERY1 će biti itekako isplativa kupnja. Za samo 39.116 KM ćete moći kupiti potpuno nov, moderan automobil kojem neće manjkati ni opreme, ali ni prostora u kabini (za razliku od njegovog hronološkog prethodnika, modela up!), s kojim ćete imati sasvim pristojan prtljažni prostor (305 litara) i pri tom imat značajno manje troškove prilikom punjenja. Domet konceptnog modela iznosi 250 km, što nije domet koji imaju modeli poput ID.7 (preko 700 km). Ipak, u proizvodnoj verziji modela se očekuje i nešto bolji domet, kao i opcije brzog punjenja.